دلنوشت پروانه...

امشب میخواهم از بغض بی پایان...

از درد بی درمان

از اشک های بی امان...

و از بال های نداشته بنویسم...

بنویسم از حالی ک دیگر حال نیست...

از بال هایی ک دیگر بال نیست...

خسته از این درد بی درمان...

خسته از تنهایی بی پایان...

من مانده ام و این بی بالی و این تنهایی...

من مانده ام ومن و باز هم من

انهای دیگر همه رفته اند...

پروانه ها پریده اند...

ب معشوق رسیده اند...

اما من ....

من شده ام همچون کرمی ک در زمین میغلتدو حسرت میکشد...

پروانگی از یادم رفته....

بال های شکسته ام را هم از دست داده ام....

شمایی ک رفتید ب مقصد رسیدید...

مگر نمبینید همچو بیچارگان و اوارگان در زمین میغلتم...مگر نمیبنید اسیرم این خاک الوده شده ام؟؟؟

بی انصافیست مرا نبینید...بی انصافیست خنده کنان بروید...

نروید......

نه.......نه.....................

انتظار بی جایست...

بروید.......اما گاهی هم ب من نگاهی بیندازید....

نگاه شما نگاه خداست ای پروانگان عاشق...

نمیگویم مرا هم ببرید...حتی دیگر نمیگویم بال هایم را بدهید...

مرا همین بس ک نگاهم کنید ...

من حتی لیاقت نگاه شما را ندارم اما شما هرزگاهی ب این اسیر در خاک مانده نگاهی بیندازید.....

شاید خدا روزی مرا از این زمینی بودن برهاند...

شاید.......

نظرات 4 + ارسال نظر
امیـــــر جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.shahadat319.blogfa.com

قشنگ بود باریکلا....

ممنون از لطفتون

حاجی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 05:39 ب.ظ http://khademoshohada.blogsky.com/

سلام علیکم ...

کاش می شد به همان حال و هوا برگردیم
بـه زمــیــن و بــه زمـــان شهـــدا بـرگـردیــم
دور بـاشـیـــم از آئـیـنـه ی خــودبـیـنـی مـان
کـاشــــ می شد که دوباره به خـدا برگردیم

پروانه بودن کار هر کسی نیست. کار هر کسی نیست ک بسوزد و دود از کفن برآید ...
دعا کنید من هم پروانه شوم و بسوزم ...

دعا بفرمائید

سلام....من تو خیالات خودم هر انسانی رو از موقع تولد مث یک پروانه میدونم...
ک با بزرگ شدن ومعصیت وگناه بال هاشو از دست میده...

ی تفسیره تو خیال خودم...خوشابحال شهدا...

ان شاالله... ما محتاج دعاییم...

ققنوس یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

سلان عزیزم خوبی؟ امیدوارم همیشه روبه راه باشی .دلم برات تنگ شده خیلی وقته دیگه خبر نمی گیری اس هاتم که نادر عین خودت....بوسسسسسسسسسس

سلام خانومی...شرمنده ام شدیدا...
قربااااانت...
جبران میکنم
منم دلتنگتم ابجی خانومی...

علمدار غریب یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.mersad2030.blogfa.com

سلام...خدا قوت..
این پست رو باید اختصاصی بهم خبر میدادید ها...
اجر شما با خدا...
محتاج دعا

سلام...شرمنده دیگه ابجی جون...
ممنو ک اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.